Czas na szczęście

Cześć!

Jeśli tutaj jesteś to chcę Ci podziękować. W ten sposób pomagasz mi spełniać swoje marzenia.
Pewnie myślisz, że mam takie 'zwykłe' marzenia, bo jedni marzą o swoim aucie, inni o Rodzinie, a kolejni właśnie o tym, żeby nieść ludziom szczęście. Uwielbiam, kiedy dzięki mnie na czyjejś twarzy pojawi się uśmiech, są wtedy tacy piękni!

Chciałabym, żeby jak najwięcej osób mówiło: "Tak, jestem szczęśliwy i dumny ze swojego życia". Chciałabym, żebyś od dzisiaj zaczął dostrzegać rzeczy małe, a które łącząc się razem mogą sprawić, że będziesz szczęśliwy.
Chcę tutaj pisać o tym, co mi daje radość, dzięki czemu się uśmiecham.

Moim marzeniem jest, by ludzie wokół byli szczęśliwi. "Szczęście" w tym wpisie pojawiło się już kilka razy, ale czym tak właściwie jest? Uśmiechem na twarzy? A może zupełnie czymś innym? Według wikipedii jest emocją, spowodowaną doświadczeniami ocenianymi przez podmiot jako pozytywne. Psychologia wydziela w pojęciu szczęście rozbawienie i zadowolenie. Według Jana Marii Vianney "jedynym szczęściem, jakie mamy na ziemi, jest kochać Boga i wiedzieć, że On nas kocha". Dla Józefa Stalina "największym szczęściem jest określić wroga, przygotować wszystko zemścić się i pójść spać". Według Oli są to Przyjaciele na dobre i złe, są to wartościowi ludzie wokół, dobre kontakty z Rodziną czy też dużo jedzonka. Ja jestem szczęśliwa, kiedy wiem, że moi bliscy są szczęśliwi. Szczęście daje mi też moja praca, bo zarazem jest moją pasją. Jestem szczęśliwa, kiedy mogę opowiadać o tym, że w moim serduszku zamieszkał sobie taki Ktoś jak Bóg, który zesłał  na ziemię swojego Syna, po to, żeby uwolnić nas od zapłaty za grzech. Szczęście dla każdego jest czymś innym, co jest całkowicie zrozumiałe i dobre, bo każdy z nas jest indywidualnością. Z tych indywidualności składa się cały świat i tak on już sobie funkcjonuje. Woda, weźmy ją do przykładu. Woda jest zbiorem dwóch indywidualności- wodoru i tlenu. Dopiero kiedy one są razem dają nam tak naprawdę dar istnienia. Dlatego dzisiaj proszę Cię o to, żebyś zaczął się cieszyć z małych rzeczy, bo być może jesteś dla kogoś takim wodorem i dopiero razem dacie dużo więcej, niż może się Wam wydawać.

Czemu blog i pierwszy post mają tytuł "Czas na szczęście"? To będzie jedna z prostszych odpowiedzi na tym blogu. Bo chcę żyć, a nie tylko istnieć wypełniając codzienną rutynę. Kiedy być szczęśliwym, jeśli nie teraz? Dlaczego za kilka miesięcy, lat mam żałować, że tak późno zaczęłam żyć, tak jak chcę?
"Ze szczęściem bywa czasami tak, jak z okularami, szuka się ich, a one "siedzą" na nosie."- Phill Bosmans

Jestem Martyna i chcę byś razem ze mną czynił ten świat szczęśliwszym. Jestem Martyna i moją pasją jest stylizacja paznokci. Jestem Martyna i mam cudownych Przyjaciół. Jestem Martyna i kocham stać przed obiektywem. Jestem Martyna i jestem członkiem stowarzyszenia na rzecz ewangelizacji młodzieży "Tratwa". Jestem Martyna i jestem dzieckiem Boga.


Jestem Martyna i witam Cię w moim szczęśliwym świecie.



Komentarze

  1. Cześć Martyna! Właśnie do mojego dnia dołączyła miła chwila. Bardzo przyjemnie czyta się, że ktoś jest pozytywny i robi to o czym myśli od dawna. ;)

    Zuzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć Zuzka! Cieszę się, że mogłam sprawić Ci radość ;-) Mam nadzieję, że każdy mój post już taki będzie :D

      Usuń

Prześlij komentarz